PLKN OH PLKN !

Assalamualaikum dan Selamat Malam

Tetiba tangan otak aku malam ni berfungsi dengan baik dan sangat baik sebab rajin nak update blog . Nampak tak tajuk aku tu ? Korang mesti tahu PLKN itu apa kan ? PLKN tu Program Latihan Khidmat Negara...ha kau panjang beno namanya pun . Kenapa aku sibuk dan rajin sangat nak update entry pasal PLKN ni ? Haaaa...kalau nak tahu aku salah seorang yang terpilih untuk PLKN ni tapi tapi tapi....aku dapat intake or group 2 atau 3 . Sedih dan kuciwa aku dibuatnya bila check pihak diorang bagitau macam gitu...Aku kalau boleh nak intake 1 tapi tak kesampaian . Takpelah nak buat macam mana kan ? Terima jelah .



Lepas dah check tu dah tahu dapat group keberapa , otak aku berfungsi dengan sangat baik dan fikirkan soal "KERJA". Yelah...intake 2 ke 3 ke mau mau lepas dapat result baru pihak diorang panggil or bagi surat...jadi tak kan nak "tanam anggur" kat rumah kan ? Kenalah kerja ke buat buat ada kerja ke...barulah tak bosan . Tapi memang serious lah 1 bulan dah berlalu aku just duduk rumah je . Makan tidur bangun mandi solat ngadap laptop tu jelah yang aku buat...nak cari kerja malas lagipun takde kenderaan . Tapi...Alhamdulillah...kawan aku ada offer kerja dengan dia . Aku terima jelah . Rezeki depan mata kan...haha

Oh ye kawan baik aku Fazelah namanya dia dapat first intake PLKN ni...Dia dapat kat Batu Pahat . Hari Jumaat 4 Januari 2013 ni dia gerak pegi sana . Aku harap dia dapat jaga diri dia kat tempat orang dan dapat kembali ke rumah seperti mana dia pergi . Mungkin kulit jelah kot akan berubah sebab yelah dengan kawadnya tengah-tengah panas . haha . Take a good self dear ! Don't forget me okay ! Kang jumpa kawan baru lupa kat aku pulak . Hehee . Okaylah , itu je aku nak kongsi dengan korang . Terima kasih sebab sudi baca apa yang aku potpet kan ni ye . Love you all . Wassalam .