First Day of School

Assalamualaikum 

Harini 2 Januari 2013 dan hari pertama persekolahan untuk tahun 2013 . Mesti pelik kan kenapa aku buat entry ni walaupun aku dah habis sekolah . Mesti ingat "budak ni sekolah lagi ke?...Bukan dah habis SPM ke?..bla bla bla...." Haaa...sabar dulu dong , bukan aku sekolah lagi ke hape ke...ni nak cerita pasal first day of school adik aku . Eh ? Adik aku ? Korang kenal ke ? Ceittt ~ tak kenal ? Nak kena cubit ni...okay2 tak yah nak bising-bising meh aku kenal kan adik aku tapi dia tak lah sehensem Shah Rukh Khan ke Lee Min Ho , dia biasa je tapi dia hensem di mata kami sekeluarga...



Nama dia Akid . Calon SPM 2013 . Hummm...sekejap je dah besar adik aku..haha . Kami selang setahun je pun . So , harini first day sekolah tak tahu lah dia bersemangat ke tak tapi rasanya semangat lah kot sampai tertidur depan komputer . Kepenatan belajar agaknya kat sekolah . Hahaha . Dia pegi sekolah naik van . 6.30 pagi van dah tercongok depan rumah . Tapi untung lah hari pertama sekolah tak perlu beratur sebabnya hujan selebat lebat hujan pagi tadi . Harini dia sampai rumah pukul 1.30 tengahari . Balik balik mulut dia potpat potpet cerita pasal kat sekolah . Pening aku -.-'' tapi seronok juga lah dengan kerenah dia . haha .

Okay,rasa macam dah terbebel banyak sangat dah ni . Bateri laptop pun dah nak "kiok" charger pulak boleh rosak...memang bercampur aduk perasaan aku sekarang ni . hmmm ~ Tapi sebelum tu aku nak bagi tahu yang aku rindu nak pakai baju ni lagi......heehee .