Padah Ponteng Sekolah

Assalamualaikum :)

Lamanyaa tak hapdate belog . Rindunyaa nak bebel kat sini . Haha
Okay , firstly korang apa khabar ? Sihat ? Aku tengah demam ni . HAHA . 
Makan durian terlebih lebih pulak . Ni lah padahnya .Eh ? Padah ? 
Macam title harini je kan ? Haaa , nak tau tak asal aku letak tajuk 
tu macam tu ? Nak tau tak ? Okay , annoying gila aku kan? Korang ingat tak 
previous post aku yang pasal sukan tu ? Tau tak ? Haa , kan aku tak datang sekolah
time sukantara tu kan ? Aku kena denda....eh eh ! Bukan aku sorang semua yang tak 
datang pada haritu kena denda hantar surat kenapa tak datang dengan buat karangan 
tentang kebaikan bersukan di kalangan pelajar .Haaa ~ amekaw amekaw...kan dah 
kena buat karangan . Bak kata orang tak sakit tapi cari penyakit kan dah kena . 
Padan lah muka kan ! Tapi it's okay , aku kalau karangan ni insyaallah boleh buat lagi . 
Kalau suruh lain , mintak ampun nggak mau dong . Lol , indon keluar pulak . 
Oppsss sorry ~ Okay , sebenarnya tu je aku nak bagitau . 
Aku tengah bosan so aku merepek jap kat sini . Boleh kan ?

Assalamualaikum . 

No comments:

Post a Comment