Sekolah Tapi di Rumah

fuh fuh fuh~ *tiup habuk setebal kamus
              Assalamualaikum 
Selamat pagi semua ! Salam Jumaat !
Fuyohh , bersawang + bersarang + berselerak dah blog haku ni . HAHA~

Okay harini tetiba jari jemari ni rasa macam nak menaip something pulak haaaa haaa ~
okay akcely I don't feel laik to attend skool today *oh my english~hancus bersepai~
You know why ? I malaih sebenonya nak datang sekolah harini even hari Jumaat hari persekolah
not hari percutian kan , bukan apa cek malaih ahh nak join sukan tara tu .eh ? kay memang malas nak datang
sebab ada acara main lari-lari , lompat-lompat , baling-baling kat sekolah tu . Haa , aku ni kalau suruh buat semua tu ohhhh , I tadak seleghaa aihh ~ maka nya , dengan ini saya mengisytiharkan yang saya TERpaksa ponteng sekolah harini . HAHA ~ *ada pulak istilah TERpaksa eihhh 

Kalau dah tak sekolah tu apalagi , aku bukak semua laman sosial yang aku ada .
Pastu online jelah sampai biji mata terkeluar . Haaa ~ jom lah pakat mai add and follow aku okeng *sempat aku promote~haahaa . Masyeh ~ 
hm , tak tau nak cakap apa lagi . okay . bye bye . 

No comments:

Post a Comment