Hari Terbuka SMK Kulai Besar 2012

Assalamualaikum !
Hai semuanya !
Selamat Petang :)

Petang ni cuaca agak panas di Johor . Hm , bahang panasnya membuat aku rimas
even dah mandi . Tapi , takpe lah sebab dah berapa hari hujan je tak panas panas .
Kalau mak mak suka panas sebabnya senang baju kering . Kalau hujan terpaksa jemur
kat dalam rumah . 

Dah dah cerita pasal cuaca esok pun belum tentu habis .
Okay , harini petang ni aku nak share sikit dengan korang 
time Hari Terbuka kat sekolah aku . Hm , aku dengan kawan kawan under
Pusat Sumber dan Kelab KRK kena buka gerai tau pada haritu .
Tapi , tak tau nak jual apa mulanya . Hm , pikir punya pikir
kiteorang decide jual buah potong , spring potato dengan Pepsi float .

Nah kau , bunyi macam banyak je kan kiteorang jual ? Memang banyak pun . 
Haha , takde lah banyak sangat actually . Alhamdulillah lah jualan kiteorang 
habis dijual semuanya . Oh yer , semua jual beli kena guna kupon tau
jadi susah sikit nak terima duit cash sebab syarat jual hanya boleh terima
kupon je , cash tak boleh . Tapi ada jugak makcik makcik pakcik pakcik yang
bayar guna duit . Kiteorang amik je , pastu tukar dengan cikgu sebab
hasil kutipan jualan nanti kena kira , kalau ada duit cash , nanti 
tak akan dikira . So , tukar dengan cikgu settle dah masalah . Hehe

Best tau haritu , aku sempat snap beberapa gambar je sebab yelah sibuk menjual kan
hahaha ~ *gaya macam sibuk bebeno je aku ni . Hm , as usual Hari Terbuka
adalah hari pengambilan buku rekod kan . So , abah aku je yang datang .
Umi kat rumah . Tapi , time abah jumpa guru kelas aku tak ikut pun 
sebab tengah sibuk jual kat bawah . Lagipun abah aku datang pun aku tak tau 
jadinya selamat lah aku daripada kena bebel kan ? HAHA ~ *evil laugh xD

Tapi tapi tapi.....jangan ingat aku ni selamat sangat lah ye
sebab balik rumah kena bebel jugak .. ohhh hooo -.-'' sad life . 
Tapi , cam biasa ahh , aku tersengih sengih jelah weh . Kang betah kena pelangkung
kang , haaa , better sengih je . Hihihi . *sengih kera

Okay . Itu sahaja cerita aku . Sebelum tu tengoklah gambar ni .
Tu je aku sempat amik , yang lain ade tapi ni paling aku suka .
HAHA okay annoying me . bubye .


Kiri : Fazelah | Kanan : That is me  =D

No comments:

Post a Comment